How much could your brand grow if every interaction was agile and personalized?

Omnichannel connects all your channels to offer a personalized experience, increasing customer satisfaction and loyalty.

What is omnichannel retailing?

Omnichannel is a communication and sales strategy that aims to offer an integrated and consistent customer experience across all available channels, whether physical or digital.

Discover our solutions Omnicanal

The ideal complement to your omnichannel strategy

Bulk SMS messages

98% of people open SMS messages within the first few minutes, making this tool one of the most effective ways to reach a wide audience and generate immediate action.

WhatsApp bulk messages

This channel offers direct and fast communication, ideal for promotions, notifications, and customer support, achieving a high level of interaction and open rates above 85%.

Mensajes masivos email

Es una herramienta clave para campañas de marketing, notificaciones, newsletters y promociones. Los correos son personalizables y permiten un seguimiento detallado de aperturas, clics y conversiones.

Mensajes masivos IVR

El voicebot interactúa con los clientes, gestionando recordatorios, encuestas, promociones o notificaciones sin la necesidad de intervención humana. Es perfecto para llegar a una amplia audiencia de manera rápida, eficiente y personalizada.

¿Cómo saber si necesitas omnicanalidad?

¿Tu equipo responde las mismas preguntas en distintos canales?

¿No puedes rastrear el historial completo de un cliente?

¿Tu CRM no está conectado con tus canales de atención?

¿La misma persona recibe respuestas diferentes en cada canal?

¿Estás aprovechando la omnicanalidad en tu sector?

Financiero

Confirmation and scheduling of appointments.

Finance

Safe and efficient service.

Education

Reminders and follow-up with students.

Logistics

Notifications and delivery coordination.

Government

Atención ciudadana multicanal.

Financiero

Confirmation and scheduling of appointments.

Retail

Integrated sales and support.

Turismo

Atención y reservas multicanal, con confirmaciones y soporte en tiempo real.

Backup and Continuity Technologies

Customer Service Satisfaction

Mide la satisfacción con encuestas automáticas y  mejorar la experiencia y la calidad del servicio.

 

Consumer Protection Compliance

Cumple la Ley de Protección al Consumidor 2300.

 

Quality Analyzer

Identifica y gestiona errores, asegurando un control de calidad riguroso.

Advanced Predictive Dialer

 Automatiza llamadas y conecta al agente solo cuando alguien contesta, mejorando la productividad.

 

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